November 4, 2008

Teste online

Amintindu'mi de zilele bune de prin liceu, din ora de info, cand stateam cu colega si faceam teste online, am deschis Firefox`ul si am tastat: www.prieteni.ro. Daca te plictisesti, acolo poti pierde timpul linistit. Ai o groaza de teste, unele mai normale [zic eu] gen autocunoastere [dar care nu au nicio legatura cu cine esti tu, doar de distractie] dar unele sunt chiar comice, de exemplu: Esti sclavul profesorului tau?, Descopera psihopatul din tine, Testul plictiselii, Esti un musafir groaznic? etc.
Primul care mi'a sarit in ochi, cautand totusi ceva care sa ma distreze, a fost: De ce boala mentala suferi? Dupa o serie de intrebari de'a dreptul stupide ["Cand te gandesti ca mananci 3 cheesburgeri iti vine sa vomiti. Totusi, o faci."] vine si raspunsul mult asteptat.
Un mic mail primit:

Iata interpretarea testului "De ce boala mentala suferi?"

Felicitari! Inca un pas si vei deveni un senil cu tentinte de psihopat! Nimic nu se compara cu mutilarea celor dragi...ia stai, ai uitat sa inchizi aragazul?

Prin urmare, eu chiar am probleme graavee!! :)) ar trebui sa multumesc siteului pt un control psihologic gratuit.. oare de ce nu dau si tratamente? Sau fac reclama la psihologi?

Va plictisiti?Va invit sa va distrati facand teste penibile :))

1 comment:

...Liviu... said...

Deja ma simt mult mai bine stiindu-te ca mai ai putin si devii 'senil cu tendinte de psihopat'... Retrospectiv pot sa zic ca in ultimii patru ani am avut noroc sau ca am trait intens :>...
Cine stie ce imi rezerva viitorul?!