October 2, 2009

Bzzzz Muvi

aka Bee Movie [2007]. Cred ca e singurul film de animatie care NU mi`a placut, pur si simplu mi se pare prea fals. Nu ca filme au ceva real [:)))], dar nu`mi transmite nimic important, e supra-apreciat "efortul" albinelor. Si VAI!, ce ne'am face noi toti fara miere [=((], fara intepaturile lor, ca polenizarea n`o fac doar bzz'urile astea, mai sunt destule alte bzz'uri care merg din floare'n floare.. si flora va supravietui. Macar celalte ne amagesc cu idealul de prietenie, de iubire or smth, dar asta nimic, nici macar sa ma gandesc la distrugerea mediului [din perspectiva ca mor toate plantele - not true].
In concluzie [ca tot ne'a zis profa de engleza ca trebuie sa avem si asa ceva] this movie sux. ;;)
For the trailer click
here.

PS: Nu, n'am vazut filmul
abia acum, doar ca abia acum mi`am adus aminte de el :D


1 comment:

Unknown said...

esti atat de pesimista...
:))