October 11, 2009

E lumea mea..


Holograf - Dincolo de nori

In ziua ce vine, poate ma vei asculta.
Am ales si rau si bine.
O parte din mine las in grija ta.
Nopti fara vise, intrebari fara raspuns,
Imi trezesc din amintire sufletul ascuns.

Dincolo de nori, e o raza de lumina !
Dincolo de nori, e lumea mea !

Nu cer iertare pentru tot ce am facut.
Cer o raza de iubire s-o iau de la-nceput.
Am putere acum sa schimb ceva in lume.
Am puterea de-a vïsa.

Dincolo de nori, e o raza de lumina !
Dincolo de nori, e lumea mea !



Holograf - Ochii tai

Nu e usor nu e nici greu
Sa incerci acum sa te intorci din drum
Poate ca eu cu sufletul meu
As avea atat de multe sa iti spun

Insa ochii tai se vor pierde in noapte
Lasandu-ma pe mine in urma lor
Stiu ca ochii tai vor fi doua soapte
Si mi-e foarte dor,mi-e tare dor de ei

Vreau sa simt caldura ta cand noaptea va veni
Doar stelele sa stie ca ai sosit
Parul tau va fi arul de roua in zori de zi
Si as vrea sa pot sa-ti spun bine’ai venit

Insa ochii tai se vor pierde in noapte
Lasandu-ma pe mine in urma lor
Stiu ca ochii tai vor fi doua soapte
Si mi-e foarte dor,mi-e tare dor de ei

Insa ochii tai se vor pierde in noapte
Lasandu-ma pe mine in urma lor
Stiu ca ochii tai vor fi doua soapte
Si mi-e foarte dor,mi-e taaaare dor de ei!

No comments: