January 12, 2012

Puss in Boots



Desi am vazut in cinema filmul anul trecut (sooo long ago), abia acum am reusit sa imi fac timp sa scriu, at last, cate ceva despre el (adica sa mergeti il vedeti).
Cum imi plac foarte mult animatiile, mai ales ca mi-a placut si Shrek, am asteptat cu nerabdare sa apara Puss in Boots, la cinema!
Si a aparut! Si l-am vazut! Si mi-a placut!
O animatie plina de comedie la care am ras cum nu am mai ras demult. Bineinteles ca nu lipsesc ochisorii mari ai lui Puss, o 'domnisoara' felina, un prieten care il tradeaza, personaje negative si pozitive deopotriva si un mare premiu la sfarsit.
Actiunea incepe cu ani inainte ca Puss sa ii cunoasca pe Shrek si Donkey, cand Puss este un fugitiv si trebuie sa isi reabiliteze numele si sa scape de acuzatiile care i se aduc. Incercand sa fure boabele de fasole magice de la criminalii Jack si Jill, eroul nostru o cunoaste de domnisoara Kitty Softpaws. Aceasta il duce la prietenul sau vechi, Hupty Dumpty (el e prietenul care il tradeaza). Trioul pleaca intr-o aventura in care trebuie sa fure boabele magice, sa ajunga la castelul uriasului si sa fure ouale de aur, totul pentru a reabilita numele lui Puss.
A meritat toti banii vazut in cinema, 3D.

Vizionare placuta. :)



No comments: